VYHRAZENO PRO OZZ A OZP!!!
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici asistentky obchodního specialisty, které je určené pro osobu s OZP/TZP nebo osobu se ZZ.
Vaším hlavním úkolem bude administrativní práce, reportování dat dodavatelům, vedení záznamů v informačním systému, zadávání objednávek, kontrola dokumentů apod.
Co Vám nabízíme?
- Zázemí dlouhodobě prosperující české společnosti
- Odpovídající platové ohodnocení
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Možnost okamžitého nástupu
- Pravidelnou pracovní dobu po-pá 7:00 - 15:30 hod.
- Kancelář kousek od centra města, MHD a parkoviště jen pár kroků
- Přátelský tým a pracovní prostředí
- V neposlední řadě také výbornou kávu
Co od Vás požadujeme?
- Ukončené SŠ vzdělání
- Aktivní znalost angličtiny
- Praxi administrativě
- Dobré komunikační schopnosti
- Znalost práce na PC
- Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost a týmová spolupráce
Náplň práce:
- Komunikace s dodavateli
- Absolvování nutných školení (online forma)
- Práce s PC, vedení záznamů v informačním systému, e-mailová komunikace, ostatní administrativní práce
- Komunikace s týmem
Zašlete nám své CV a krátký motivační dopis na email volnamista@vseprotisk.cz.
Těšíme se na vás!