Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, Internet), asertivita, vysoké pracovní nasazení a týmová spolupráce, odpovědnost za svěřené činnosti a schopnost samostatné práce, časová flexibilita, reprezentativní, příjemné vystupování a podílení se na image společnosti a jejího posílení, výhodou - zkušenosti na pozici zákaznického centra, operátora call centra nebo prací s telefonickým prodejem.
Náplň práce - poskytování informací o službách a produktech, vyřizování žádostí, dotazů klientů a uzavírání smluv, podpora a prodej poskytovaných služeb, samostatné vedení obchodních případů až po uzavření smlouvy, osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty, administrativní činnost související s předmětem pracovního zařazení, administrativní podpora techniků, úprava plánovacích kalendářů.
Fixní plat + bonusový program, zaškolení.
Životopis a doklad o dosaženém vzdělání zaslat nejpozději do 20.9.2021 na e-mailovou adresu: prace@nej.cz, do předmětu uvést "Pracovník/-ice ZC Třinec" nebo předat osobně na pobočce Nej.cz s.r.o., nám. Svobody 526, 739 61 Třinec.