Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování agendy dávek pomoci v hmotné nouzi a plnění úkolů a povinností vyplývajících
ze zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů.
Poskytování základního sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a
sociálních služeb. Komplexní zpracovávání žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi včetně
zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola
věcné a formální úplnosti, ověřování potvrzení a dokladů.
Kvalifikační a další požadavky:
- minimálně vyšší odborné vzdělání
- znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační schopnosti
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- řidičský průkaz výhodou
Zvláštní požadavek:
- vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb.
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po
zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
- pružná pracovní doba – plný úvazek
- předpokládaný nástup od 1. března 2022
- pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního
zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona
o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- stravenky v hodnotě 90 Kč
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 15. února 2022 na e-mailovou adresu
blanka.jenikova@uradprace.cz.