- Kompletní zpracování účetnictví obce Heřmaň ( zaúčtování dokladů, evidence dokladů, účetní a daňové uzávěrky, sledování rozhodných účetních a daňových termínů a příprav k jejich projednání, kontrole a schválení, vedení majetku z hlediska účetního a jejich zaúčtování)
- tvorba rozpočtu, rozpočtových změn
- inventarizace majetku obce
- vystavování faktur
- vystavování objednávek
- zpracování ročního auditu
- evidence majetku, archivace dokladů
- vedení pokladny - hmotná zodpovědnost
- výběr poplatků a plateb
- výběr nájemného a souvisejících poplatků
- elektronické bankovnictví
- zpracování mzdy
- statistická hlášení
- ostatní práce dle příkazu starostky související s účetní činností obce
- obsluha Czech Point
Pracovní doba: 1 směna, plný nebo zkrácený úvazek 16 - 40 hod./týdně
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Nabízíme: prémie, týden dovolené navíc, stravenky, flexibilní pracovní doba
Kontakt: Jana Matoušková - starostka obce, tel.: 724 190 321 (Po - Čt 8:00 - 15:00 hod.), e-mail: obec@obecherman.cz